Saturday, December 31, 2011

Goodbye and Hello



Hari terakhir untuk 2011 :')


Banyak suka duka, dan banyak jugak perkara yang jadi secara drastic sepanjang 2011. Mulakan tahun 2011 dengan penuh stress dan busy when I decided to working and study on the same time. Sumpah penat. Tapi sempat lagi panjangkan kaki ke Penang time tengah peak dengan assignment just untuk celebrate birthday. The best birthday celebration told you but I wish for more ahmazzziingg birthday celebration on 2012, can ha?? ;D


Then life macam biasa sampai la jumpa bulan may. First final as degree student. Sebulan exam kurasakan bagaikan sehari. Sebab aku jenis belajar last minute, maklum la banyak makan semut kata ko. So bila dah belajar last minute and nak cover benda yang belajar setahun, memang bole meletup kepala and luckily ada buddies yang sudi ajak study sama-sama :')


Then berlaku perkara yang sangat drastic start bulan june. Time ni life goes UP and DOWN. Like seriously! Sangat! Sampai aku rasa macam nak mati. And after all, I just realized it was one of the way HE called me to be on the right track back, syukran :')


Then life berjalan seperti biasa sampai la jumpa november. Awesome sangat!! Sabah sangat best, serious. Walaupun takde apa sangat tapi bagi aku it was PERFECT!! Laut sangat bersih, hijau dan jernih subhanallah!  Orang-orang dia yang nampak macam gangster tapi rupanya baik-baik belaka dan always care about each other what i mean based on apa yang aku nampak sepanjang aku shopping kat Sabah. 


Then now December. Awal-awal hari tu ada down sikit tapi still under control and now dah dapat biasakan diri dengan environment baru. 


Bila aku fikir-fikir, kadang-kadang Allah tu tarik segala nikmat kita untuk bagi kita sedar supaya kita datang balik kat dia. Bagi kita ujian supaya kita akan luangkan lebih banyak masa untuk berinteraksi dengan dia. Walaupun, family aku tak complete macam orang lain, tapi aku rasa sangat bahagia dengan diorang walaupun kadang-kadang menyakitkan hati, teett!! 


Dan azam untuk 2012, akan menjadi lebih baik dari sebelum dan jugak won't let my past ruin my present and future life. Thank you all and Allah :)


Happy new year everyone!!!




Everytime I listen to this, it make me feels so touched :')




No comments: