Monday, June 13, 2011

Tagging.


Ada lagi rupanya sekarang ni main tagging-tagging kat blog? Dah lama aku tak kena tag ni, even aku blogwalking pun jarang la nampak orang jawab tag. Kali ni member aku time kat PLKN tag aku, tapi aku rasa macam penah buat dah, tape la. layan kan ajee. Here we goo ooo oooo.


AWAK RASA AWAK HOT TAK ?

Hot pejadahnya. Kalau laa aku ni hot kan, ramai betul yang beratur sampai pening kepala mak nak pilih nok. mweheeheh. Saya tak rasa saya hot tapi saya suka environment yang hot rather than cold dan saya jugak suka minum hot tea masa hujan lebat. Adakah menjawab soalan? ok next !


KALI TERAKHIR KORANG MAKAN PIZZA ?

Ni soalan no 3, no 2 aku skip sebab wallpaper sekarang gambar tak elok sangat untuk tatapan umum. mwahahaha. Ok pizza? Aku pun tak ingat bila last makan sebabnya kalau nak pegi makan, pizza akan jadi benda yang terakhir dalam list or takde langsung. aku tak suka sangat pizza ni sebab cepat muak. =.=''


LAGU TERAKHIR YANG KAMU DENGAR ?

You Are My Everything by Santa Esmeralda. Aku suka gile lagu ni even ada orang dengar cakap ntah apa-apa. I like the lyrics. lalala. Sangat sweeett. Selalu dengar lagu ni mesti feeling sorang-sorang, macam bayangkan ada anak raja suka kat aku tapi aku tak suka dekat dia, dia tetap cuba sedaya upaya nak dapatkan aku. Nak mampos kan?? hahahaha. takde keje, dreaming sampai cecah awan ketujuh pun MEMANG takkan jadi, takpe, lepas ni aku try dreaming sampai awan nano plak. heh!


AWAK BUAT APA JE MASA JAWAB TAG NI ?
Doing nothing, baru balik keje and online adalah perkara pertama bila sampai rumah. kekekeke

NAMA PANGGILAN SAYA SELAIN NAMA PENUH
Lex - ni penangan nickname FB yang tak matang tapi aku tetap suka sebab dapat nama ni time cikgu sejarah tengah bagi tips SPM. kah kah kah.
Lestary - boss,manager,supervisor aku cina konon nak lari daripada huruf r bila panggil aku miRna, tapi apakan daya, second name pun ada R jugak, tapi taktau kat mana silapnya, lestary lagi melekat dari mirna. Sampai name tag aku pun sukee hati kau je bubuh lestary, agak kegelian disitu.
 Mirna - ni memang sejak azali laa orang panggil aku.
Tiang - ni member rapat masa sekolah panggil. kwajaq.!

SIAPA YANG SAYA NAK TAG 5 ORANG
Oleh sebab otak aku tengah holiday 3 bulan so aku malas nak fikir, siapa rasa nak buat, silakan laa ye. Macam ni pun boleh eyh??
Ada few soalan yang aku skip, hehehe. sorry la eyh, kemalasan tahap melampau ni. Nak tunggu mood rajin datang memang kau tak payah mimpi la, kang terus aku tak jawab tag ni. Orang dah tag tu, jawab je laa kang kate takde yang kesah pasal kau pulak kan, ye dak?


So ni aku nak cakap kat kau ye aynie, (sebab aku tau kau baca blog aku HAHAHA). Ni, tak payah nak tulis hot gojes segala la aih, pegi baca balik point no 1 kat atas tu. Ada pahemmm? hahaha. And aku tak rasa blog aku best, sebab tak ramai pun yang baca blog aku ni, kalau best mesti ramai baca kan kan kan. Aku pun nak say sorry sebab masa kat PLKN pun ada kutuk kau, siapa suruh kau gedik sangat, fadan muka. lalalalala. HAHAHA. Biasa la weyh, zaman tak matang lagi, sekarang mana ada dah kan? lek laa dher.. hahahaha. btw, thanx tag aku, ingat jugak kau kat aku kan :)



 
 

2 comments:

sara said...

ó(*¤*)ò./”/_ Ŧʘk..ŢØk..Tuan rumah yang ÇÄñŢįķ lagi baik hati..salam perkenalan..Sara

lexthary dalova said...

eyh? mana tau sy baik? sy jahat laa. grrr >:) hahahaha. salam perkenalam jgk. hello :)