Sunday, May 1, 2011

Quick update


Just short and quick update from me. Tomorrow is a labor day, happy labor day to all and myself too. I'm gonna off from working for one month begins tomorrow. Take a leave for one month so that I can prepare for my final and focus on that 100%, hope so. 


Sekarang tengah demam and flu, kepala rasa macam ada atas kapal. Sendi-sendi ni bila gerakkan rasa sengal, sakit. Aku assume ni demam nak membesar, LOL. Sebab bila berdiri depan cermin, nampak lengan macam dah besar siiiiiiiikkkkkkkittttt je. Agaknya laa, ke cermin tu yang nampak macam kanta pembesar atau mata aku yang ting tong taktau laa kan.


Doakan aku cepat laaa sihat haa. Nak prepare tok final ni. Aku dah la seriauuu gila, takut sangat nak final. Rasa macam tak pernah belajar apa je ni, bole? Haishhh !!! Belum exam dah demam ape kes ni.. Ohh disini aku nak cakap sikit. Untuk SEMUA orang yang pernah terasa hati or dendam or tak suka dan sewaktu dengannya kat aku, aku nak minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Moga dimaafkan la hendaknya yee. Maklum la, aku ni kadang-kadang mulut macam puaka, rasa nak sound, aku sound. Rasa nak kutuk, aku kutuk. hohoho


Ok laa tu sajo, dengan bermulanya 1 may ni maka masuklah bulan yang paling aku kecut perut. huwaa!! takuttt !!! TT_TT. k la, bye. 


PRAY AND DO SUPPORT ME OK BABESS.


No comments: