Friday, April 22, 2011

Siapa nak tengok choreographer Justin Bieber ??


Last week aku dapat email dari nuffnang ajak join a simple contest. Once aku click then aku nampak dia ni. 


I was like, heh?? Siapa dia ni. Then after go trough baca semua details baru aku faham, seriously aku excited sangat-sangat nak join. Nama lelaki ni Nick Demoura, dia ni choreographer untuk cerita step up and also Justin Bieber.

Aku excited bukan sebab JB, sebab aku tak minat sangat kat dia tapi boleh layan la. What i mean here is aku bukan lah jenis yang HISTERIA pasal JB ni. So so aje, tapi kalau dapat backstage pass, yes aku akan jadi histeria........ histeria untuk korang. mwahahaha.


Ape yang membuatkan aku nak join. sebab, aku minat sangat sangat sangat dengan cerita Step Up. Ohh come on, aku follow dari Step Up 1 kowt. Everytime tengok movie ni, terangkat-angkat je badan, suka over tauu. Tapi kan aku suka gilaa dance dalam video JB lagu " Somebody To Love ". Serious style habis !!!

So aku saja je la menggedik comment dekat sana, kot-kot nasib aku baik dapat la jumpa dengan Nick Demoura ni kan. Sekali memang betul aku dapat pass untuk pegi workshop dengan dia dekat Celebrity Fitness at rooftop Lot10.

Memang laa bole menang kan sebab yang masuk tak sampai 50orang. Gelak cepat, gelak. HAHAHA. Tape laa, kira bernasib baik jugak la dalam 50 orang aku salah sorang 4 lucky nuffnanger, kau ada??? :P


Aku memang semangat nak pegi, then aku ajak Fana untuk teman. Aku sangat menyesal sampai ke hari ini sebab TAK BAWAK BAJU SPARE. What do u expect aku nak dance dengan jeans and flat segala??? ohh my... Jangan buat malu laa kan. Dapat tengok aje la, sumpah sedih gila TT_TT



Heading to rooftop. Time ni kan, keluar je lift aku terus pandang Fana, Fana pandang aku. Betul ke ni tempat dia. Kosong je. Then kiri kanan dinding, ada satu pintu yang "PINTU RINTANGAN API HENDAKLAH SENTIASA DITUTUP". Aku baru nak tolak pintu tu, rupanya terkunci then dekat sebelah tu ada satu lorong kecik. Lalu kat situ, ada 2 jalan. Satu kau straight then nampak macam ada taman, satu lagi ke kiri aku tatau la pegi mana.

So we decide to straight and lalu dekat satu lorong ni, cantik sangat kat dinding tu ada lampu then ada restoran untuk siapa nak candle light dinner boleh la. Vomantick habissss.  :D


Masa aku baru sampai diorang ni tengah dance. Ni showdown 2011 punya contestant, kitorang punya should start 8.30 tapi diorang ni gila kuasa owh, dance sampai 9 lebih. tak suka tau ! T_T


Nampak tak orang yang aku bulatkan tu. Dia ni budak AF, aku taktau la budak AF bape and nama dia apa. Sorry la yee dher. Bukan ape, asal aku snap aje pic, gambar dia menonggeng. Asal snap je dia mengonggeng. Asal dia menonggeng je aku snap, EH?? Nasib kau laa yee =.='

Disebabkan kitorang punya start lambat, mak Fana dah call aje sebab takut habis lambat sangat and risau sebab dua-dua pun pompuan kan. Dia pun gigih la pujuk mak dia macam-macam, tido umah aku laa. mama tak payah tunggu adik, mama balik la dulu. and macam-macam lagi dia pujuk, memang kental mak dia sikit pun tak heran KAU KENA BALIK JUGAK. hahahaha. kesian kesian. yang Fana pulak kesian kat aku sebab aku nak sangat pegi end up kena balik awal pulak kan. 

Dah aku tak bawak baju, takkan nak stay sampai habis pulak kan. Bukan dapat dance pun. TT_TT


Nampak tak betapa stress nya muka dia ??? HAHAHA. Chill la dher :P


Tak habis-habis maki diri sendiri. Kenapa kau jadi manusia yang looser sangat on that day??? kenapa kenapa kenapa?????? huuuwaaa !!!!!!!!!!!!! 


Then aku tengok jam pun dah almost 10, kitorang pulak naik public transport. So moh le kite gerak, mak Fana pun dah tunggu kan. By 9.45 kowt aku gerak balik tapi sempat jugak la jeling-jeling dekat Nick tu. NGAHAHAHA.

Ni ada video dia tapi korang kena senget kan sikit kepala eyh, dah macam-macam aku usaha kan tetap laa dia nak senget jugak. 

video


Aku paling suka dia dance yang ni, palinag paling paling suka is part yang dia buat slow motion tuhh. wuuuhhu! 

video


No wonder la step up always melaatopp laatopp kan. Heee. Step up aku paling suka yang step up 2, dia dance dalam hujan. Superb kau !!!! Heee.




Dah moh le kite balik. Ni la lorong yang aku cakap tu. nice place sangat sangat. Romantic sangat sangat. Sayangg... nanti bawak i pegi sini eyhh. tau tau tau tau. (HAHAHAHAHAHAAHAHAH)

Ape-ape pun, thanx a lot to NUFFNANG sebab bagi chance dekat aku untuk join workshop ni. Thank u Hotlink as a sponsor for this event. Really appreciated !!!! Thank u so much !!! I Nuffnang.  I Hotlink :D



No comments: