Sunday, April 17, 2011

Rejeki !!


Yaa habibi ya maulana, engkau berak dalam celana. Ohh ini adalah quotation terbaik daripada bapak aku. Dia dulu suka betul cakap macam ni sambil tangan goyang-goyang dekat atas macam isyarat orang Arab. Tapi ayat dia sangat laa tidak sopan, daddy, it's not good. not good.


Ohh ni aku nak bercerita. Alhamdulillah dengan nikmatNya kan kan kan. Tercapai jugak impian aku nak buat online shop. Semua still on progress lagi. Untuk permulaan ni aku cuma cuba untuk mula dengan 11 helai jenis baju dan jugak 4 jenis rantai. Cantik-cantik koo ! Muwahaha.


Depends, kalau rezeki aku ada laku semua yang aku jual ni. Aku akan tambah benda lain pulak macam handbag, perfume and macam-macam lagi. Tapi macam mana rezeki aku nak bertambah tanpa bantuan korang semua kan??? Heeee. Do support me bebeh ;)


So maybe dalam esok kalau ada masa aku settle semua uplaod gambar and everything, aku akan announce dekat sini ok. Just short update from me, excited gilaa ni. Teehee !! Semoga dipermudahkan jalan. Aminnn. :)

Babai !!!!!


1 comment:

durachubbiest said...

rindunyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!bru plan nan des na pg skola 2 or 3 may ni,but aral melintang,x menegak. . .huhu cdey ouh. . .