Thursday, March 3, 2011

Kau jealous pehal ?


Mak aku now ni bising sebab susah nak nampak anak dia ni ada kat rumah. Rumah tu dah macam hotel bagi aku, mak aku cakap la. Dia tak tau betapa penat nya aku, rasa nak resign je dari keje but I know I have TO ! so tahan kan aje la. Nak buat macam mana kan ma, at least takde la orang tak jejak rumah langsung kan.


Kenapa cakap asyik bizi je ni??? Ok, seriously this month until early of April busy gile vavi. Tu pun after that takde la free sangat tapi at least tak sepadat macam sekarang ni la. What I mean here is, bulan ni aku ada 4 assignment nak kena sumbit. Ada setengah eraly of April. Still pending 2 assignment daripada 4 ni. Tapi yang dah dapat ni pun aku tak start buat lagi, tapi dah kumpul info la. Boleh taham membunuh jugak la soalan dia. Nasib dalam 4 assignment ni guna info yang sama, so semua pun sekali jalan je buat research. Phewww !


Memamng agak terkejar jugak la sana sini. Mana nak keje lagi kan. Tu nasib baik dapat bos yang baik hati tu, kalau tak mau gila aku. Even aku keje, dia bagi aku tebar segala paper aku if aku nak study. Kau ada ? :D


But if study keje study keje study keje mau bengkak kepala otak aku ni. Langsung tak sempat nak bernafas. Seriously aku last hang out dengan member aku on December, now you tell me, sekarang ni kita kat dalam bulan apa?? Baru aku perasan dah lama aku tak keluar jejalan.


Tapi.. yang buat aku bengang. In time aku tengah busy and time pack macam ni la movie tu nak keluar cite best best kan. Time aku tengh holiday, takde langsung cite yang menarik attention aku. Kau memang camni eyh? Memang pendengki. pencemburu. pembusuk hati. dan sewaktu dengannya. aku benci la dengan kau, serious ! tak tipu.



this is the most movie yang aku nak tengok. Tengok trailer dia, suara Christina tu boleh tahan meremang bulu roma aku tapi aku memang suka dia pun. suara dia sedap kan? 



Tapi........!!! Bila aku nampak trailer cite ni, ohh my macam mana ghupe raja tu handle country dia kalau dia gagap?? Serious macam curious gila kan. So now aku dah confuse, nak tengok yang mana. Nak marathon aku memang takde hal, tapi masa tu. MASA. kau tau la dia busuk hati macam mana kan. grrr !!!




Ni lagi satu cerita yang aku nak tengok. Macam best. Dah kuar lama, aku takut dah takde je kat cinema nanti, nak beli CD memang tak la. Sejak bila aku ni rajin nak mengadap TV kat umah ni, nak harapkan Top Chef siaran ulangan pukul 00.00 je la. 


Tell u that aku bukan kaki movie. Tak kisah la cinema ke dalam TV ke ape ke. Serious i am not. Tapi aku selalu percaya dengan instinct aku, sekali aku tengok trailer cite tu, if aku kata best yes, memang betul. Contoh macam last year, Ngangkung kuar. Aku tengok poster dia je, dah terkinja-kinja cakap nak tengok. Tapi biasa la, again salahkan MASA, so tak jadi tengok. Sekarang ape cite dengan Ngangkung ? Box Office. Pecah Panggung. Kutipan tertinggi. perghh ! serious bara ok.


So now ni, macam mana aku nak handle ni. Aku nak tengok semua movie ni tapi. arrghh ! tension kan. Akak aku esok flight pegi Bandung. So tadi pagi dia pegi immigration ntah apa masalah passport dia ntah, so dia pegi awal sebab nak siap awal, esok flight dia tengah hari so takut tak sempat if anything happen. Tengah dalam keadaan yang gila macam now ni, dia lagi nak bagi aku tension. 

1st message : I snap picture for my new passport already and I look COMEL SANGAT
2nd message : Alhamdulillah dah siap, boleh la flight esok. heheheheheheheheheh


Kadar kevavian ketara keterlaluan. Sebab dia ajak aku pegi tapi again MASA tak dan. ohh ye, and both this message dia sent masa aku kat dalam class tengah pulun study untuk test yang killing gila and tengah buat excel yang panjang macam bodo. So kat mana aku boleh cepat kan time terus masuk 1st JUNE 2011. Bulan 3, 4  and 5 memang bulan tension sedunia. Lepas siap semua assignment, ready for final on May. Pfftttt !!!!


4 comments:

BicaraSamaAwan said...

paris hilton

lexthary dalova said...

yes i am :D

lexthary dalova said...

yes i am :D

juicy junkies said...

http://juicyjunkieswardrobe.blogspot.com/

check out this blogshop and follow us, happy shopping! :D