Friday, January 28, 2011

Are you human????


Tadi aku masuk laa satu web page ni. Nak download theme untuk phone. Link ni Hardy yang bagi kat aku since  dia pun baru beli vivavi-vaz jugak, tapi dai lagi advance la. Cari theme dekat internet segala, kalau aku jangan harap la kan. So dia bagi pinjam username and password dia. 


Aku pun try laa dekat 5 6 kali jugak masuk kan link dengan password. Tak jugak boleh. Asyik error ajee. Last sekali dia keluar macam ni.




Kau nampak tak yang aku circle tu. What the hell??? Please answer this challenge to prove you are human. Agaknya dia penah nampak anak rimau online kowt. 


Siap bagi challenge macam ni la pulak. Bagi laa challenge yang dapat iphone sebijik ke ipad ke if kita jawab betul kan.. Ni tak. Statement terang-terang bagi kau jadi O.O


Then aku try jugak la jawab, tapi hasil tetap sama. ERROR jugak. So sekarang ni. Nak salahkan siapa?? Kau manusia ke aku manusia????


No comments: