Saturday, December 18, 2010

Holiday kee cuti ??


Yeayyy !! Dah cuti . Haaaa, gila batak kan. Orang dah nak habis cuti, aku baru nak cuti . Pfft ! Today hari sabtu, orang gila je pergi class and YES aku salah sorang. Time ni jugak la dia nak buat replacement class kan. Adoiii. So tadi jugak dapat jadual untuk second sem. Hohoho. Sumpah aku rasa macam tak percaya je dah past 1 sem @.@


Second semester jadi gila lagi laa kita, ada class dari selasa sampai la sabtu. Huihh ! Tak cemerlang gemilang terbilang tatau laa aku kan. Wuuu. Tarikh Final pun dah dapat tau bila. Kecut perut je. So next sem tak boleh ponteng banyak class dah. (pffftt)


So korang cuti ni buat apa ? Pergi mana ? T.T aku rasa soalan ni macam dah basi je. Haihh. Tape-tape. sedapkan hati, aku cuti kan. Macam biasa laa. Jadi nepal dan bangla. Heee. Kerja.kerja.kerja.kerja sampai kau pitam. Hohoho. ni dah hujung tahun ni, lagi la ramai manusia, yang datang dari segala pelusuk.


Semalam after class pergi makan Secret dengan Siti and Miza. Sementara tunggu Siti siap, aku main dengan kucing dia. Siapa yang pencinta kucing tu, if datang rumah Siti ni, SURE kau meroyan punya. Memang macam muzium kucing dah aku tengok. Banyak gilaaa. And few days ago baru je lahir lagi 7 ekor. Gosh, semua comel-comel.


Tapi yang paling menarik tertarik kau memang debab is Garfield. Or nama gedik yang rasa nak sepak, FilFil. Huh ! 7 bulan lepas aku main dengan dia, besar tapak tangan je. Minum pun ikut botol susu lagi. Sekarang ??? Ya ampun....



.: kau tengok.. Geram tak ??? hahahah :.


Kau tengok laa dulu kecik aje. Sekarang ?? Haishh. Sumpah aku rasa nak letup. =.=''



Hahaha. yang ni sama kan. Pandai tengok camera. Ngahaha. Sila jerit siapa yang pencinta kucing. Hahaha. Tapi dia punya pemalas kan, kau rasa nak campak je dia. Aku main hanger dengan dia, dia bole tengok aje. atas bawah kiri kanan atas bawah. Agak-agak dia bosan, siap tengok aku goyangkan hanger tu sambil mendagu. Geram gila !


Orang lain lompat pagar, keluar masuk rumah. Dia bole tengok aje. Muka macam orang yang bosan, ngantuk. Dushh! Memang rasa nak lenyek.


.: Macam ni. Macam ni :.


Hahaha. Comel kan. Heee. tu je aku nak update. Actually baru balik kerja ni. And aku tak seberapa nak sihat, gedik betol badan ni. Ni mesti Encik gerhana dah nak turun ni. Ok laa. Bahbaiiii...