Thursday, December 23, 2010

cik, mirna ada ?



Aku nak tergelak pun ada jugak tadi masa tengok analystic dekat nuffnang. Hahahaha. kau nampak tak kat atas tu? Yang atas sekali tu. Taktau laa if mirna mana dia nak cari. Tapi ayat dia search macam kelakar. "ade mirna". Nasib tak tulis "dekat mana-mana yang ada mirna" =.=''


Hahaha. ok ok. aku bukan nak marah ke apa. Just aku rasa lawak gila. Blog yang bodoh-bodoh lagi tak matang ni ada jugak orang cari. And blog yang selalu tempat aku cerita pasal marah ke, suka ke, emo lebih ke but still ada nak baca. Isk isk isk. Terharu gilaa. Nanti dapat duit nuffnang aku belanja kuaci satu sorang ok? Senyum laaa. :D


And baru aku perasan yang semalam puna post bapak gila emo. Haa! Tu laa. Aku ni malam-malam dia pelik sikit. Kau jangan nak bagi aku baca or dengar or tengok benda-benda yang emo emo ni. Memang nanti aku pun ter-emo sekali. Tu post semalam tu macam mana bole jadi, sebab aku baca 1 blog ni. Gila punya bahasa. baku habis, tu yang buat terdetik hati aku nak tulis macam tu. Type memang tak hengat, tadak stop. Kan best kalau type assignment macam tu. =.="


3 comments:

lexthary dalova said...

pi panaskan air selama 2min. macam msk mee segera tu.. ♥'

lexthary dalova said...

hahahahaha. pergi beli lain :P

azim kamisan said...

hahaha