Wednesday, October 6, 2010

Apa citee ?


Otak aku jam nk fikir tajuk, apakah ? hahaha. Lantak la kan. Tajuk tak memberi apa-apa makna. kan. kan. kan ? :D

Ok, just now after blogwalking, aku jalan-jalan then terpandang kaunter visitor aku. Number sangat cantik.



Macam nombor mas kawin pun ada. Hahaha. Tapi macam murah la pulak. Apa-apa pun, thanx for visiting my storie morie okeyh stalkers :)

Aku actually macam dah tanam nawaitu nak active dalam bloggie, tapi masa yang ada tu macam tak cukup aje. Seriously 24hours per day sangat la tak cukup untuk aku. And aku pernah terfikir nak try online shopping dengan menggunakan aku punya blog ni tapi aku macam takut-takut nak try, ye la macam tak ramai aje yang tau storie morie ni kan. wuu

And aku sekarang still tengah belajar macam mana nak build template sendiri. Hurmm. Kena banyakkan lagi research lepas ni. Or ada orang yang bole ajar aku dengan cara yang senang dan mudah ? Dialu-alukan. :D

*******************************

Ok, actually aku nak cerita sikit pasal kerja aku. As what u know la, aku kerja as retail assistant or senang cerita promoter Paris Hilton. Ada handbags, wallets and perfume.

Yang aku pelik dengan orang-orang yang masuk kedai tu, especially tourist dari Indonesia la kan. Once dia masuk and tengok-tengok bag, and let say bag yang dia tanya tu harga RM469, terus soalan yang aku dah bosan dengar

"Ini Paris Hilton Original ya ? "

dengan pekat nya dia punya bahasa tu kan atau ada lagi satu kaum yang serupa dengan diorang ni, kaum dari middle east

"Is this the original Paris Hilton ? "

Ohh man. Ingin ditekankan disini, Paris Hilton so far tak jumpa lagi yang FAKE as what korang pergi uptown or Petaling Street jumpa Coach, LV, Prada and so on. Korang memang takkan jumpa Paris Hilton yang fake ok.

Kena pulak customer yang aku rasa nak telan dia hidup-hidup

"Murahnya, worth ke ? Better beli Nine west or Coach"

Weyhh ! Kalau kau rasa tak berbaloi, tak payah nak cakap sampai aku dengar la. Rasa macam buang masa serve kau pun ada. Tau ? Harga handbag Paris Hilton memang below RM600, except Leather ONLY yang sampai riban-riban.

And bukan sebab harga dia murah, dia adalah barang ciplak, okeyh ?

As what i heard la, Paris Hilton punya partners all around the world, dah discuss untuk letak harga yang berpatutan sebabnya masa mula-mula keluar dulu, harga memang mahal melampau and sale tak berapa baik. That's why if regular customer dia akan compare harga bag yang dulu dengan sekarang. If tak pernah beli, jangan nak pandai-pandai buat assumption ok?

And macam yang korang tau la, Paris dia memang sinonim dengan dadah kan. Even tak seteruk Lindsay Lohan ke ape but still she's take drugs. And baru-baru ni memang ada kes dia pasal drug and that is the reason dia tak jadi datang Malaysia.

Actually dia bukan kena halang dekat Malaysia, tapi sebab kes dekat Japan tu, that's why dia cancel semua event area Asia cause after Japan is Malaysia and last will be Jakarta. Tapi nak buat macam mana, untuk jaga dia punya imej that's why dia balik US terus.

And dia bukan la lupa daratan terus sampai buat bodo je, dia ada emailkan video untuk say sorry dekat fans dia sebab tak jadi datang. And sepatut dia datang untuk launch new handbags and perfume, dah tak jadi datang but still dia buat video untuk new handbags. And semua ni kitorang memang ada show masa event dekat Pavilion hari tu.

Orang yang ambik drug, siapa yang suka kan ? And aku tau ramai je yang sumpah seranah Paris ni, ok itu dia punya pasal la kan if dia rasa nak mati cepat ke apa tapi FYI, in business dia cukup professional and commited ok. Tengok la masa kat Japan tu, if dia rasa betol-betol tak penting, kenapa after court dah bagi hukuman dia still go on dengan agenda dia nak pegi Asia untuk promote barang dia ?

So tak payah nak masuk kedai Paris Hilton semata-mata nak caci maki poster dia tu. Dia tak dengar apa pun, still aje seyum and pose macam tu tapi promoter dia bukan poster macam dia jugak, ada jugak la rasa nak lempang kau bila kau cakap itu ini pasal dia.

So apa pendapat korang? Lain orang lain pemikiran kan ? Before cakap, better fikir dulu ok ? ;)




1 comment:

froztflowa said...

hi adik,

sorry nak tanye, adik still promoter paris hilton ke?

I am trying to get paris hilton handbag and wallet for my wedding present.. and I am looking forward for the sales..

10.10.10 ade sales x ?seganye nk tanye..

sorry yea, kalau kacau adik. tk care bye.