Monday, September 6, 2010

Hari yang ceria :D









Ok,title pun dah macam iklan Ribena kan. Hahaha. But hell yeah, today memang happy sangat-sangat. After grab handphone, terus movie cerita step up
3D. In scale 1 until 10, i give 15 too Step up 3D. Errrr ! Beyond the scale heh ? Hahaha. which means memang the best. Very best.


Rasa macam baru je masuk cinema, tup tup dah habis dah. =.=' alaaa, sambung la lagi. Hahaha. Aku paling suka part diorang dance masa ada air tu. Sumpah smart gile. Macam ending Step up 2 kan, dance dalam hujan. Tapi memang smart sangat-sangat laa.


Tapi, yang menjadi persoalan, ape ke-mahalnya ticket wayang hari ni ? RM19 I pay for it ok ?? Pfftt ! Fine, if nak kata tengok dekat Pavilion, tapi masalahnya takkan la melampau sampai RM19??? Even 3D sekali pun, biase aku tengok RM16 je paling mahal. If weekend maybe boleh consider la kan, ini hari Isnin tau ? Monday ! Huh !


Nasib baik cerita dia memang meletupss.! Kalau tak, memang aku tuntut balik la duit aku jawabnya. Weee.. And aku baru berapa kali je tengok movie dekat Pavilion ni, if nak compare dengan KLCC, Pavilion lagi sedap la even kau bayar lebih sikit tapi memang puas hati. Seat dia comfortable sangat-sangat.


And bila dah habis movie tadi, baru aku perasan atas tu ada couple seat. Aku ingatkan couple seat dia macam dekat Times Square punya cinema, stok dekat tepi-tepi aje couple seat dia and tu pun tak banyak dalam 1 cinema. Tapi tadi dalam cinema yang aku masuk ni, wah! Dah macam bersanding ramai-ramai dah aku tengok. Ada 2 row couple seat.1 row tu boleh la duduk dalam 10 ke 8 couple. Macam best heh? Hahahaha. XD


*****************************************

Ok, percaya atau tidak hari ni first time aku buka puasa selain dekat tempat kerja. Hahaha. Nice heh? Kitorang buka dekat kedai Mek, dia ad proper name la tapi aku tak hengat. Suka makan dekat sini sebab tomyam dia memang the best. Tapi, my feberet not available for today. Kerang bakar.... T.T


Ok, here some photos. Click. click. :D

Tomyam yang terbaik. Tapi if banyak mushroom lagi aku suka. :D




Kangkung belacan. Sedap :)




Ayam masak merah. wuuu..




Sotong goreng tepung. tak sedap. tepung tebal. and pelik aje rupa dia. Selalu makan bulat-bulat, kecik aje. And rindu nak makan dekat hammer bay punya. =.='




And keropok ikan yang nampak macam sedap, sekali makan, separuh lemau. pfft.



Even ada spoil sikit-sikit tapi aku tetap jadi juara orang first yang licinkan pinggan. And aku pun berjaya memperbodohkan diana.

Diana : Cepat gila nasi kau habis
Me : Aku minta nasi separuh je tadi (dengan nada tak bersalah)

Diana pandang aku dengan pandangan yang cukup blurr.

Diana : Kau jangan nak kenakan aku eyh, aku mati-mati percaya la bodoh

Hahahahahaha. pehal kau ? Dah terang-terang nasi semua sampai sama aje kan? Bila plak aku order nasi half ? hahaha. Apa-apa pun, hari ni aku memang have fun sangat-sangat dengan diorang.


malam ni bole tido dengan baby baru. yeayyy..!! ♥



No comments: